Nieuws - meest recent

01/12

Tijdens De Warmste Week steunen wij met verschillende activiteiten Vzw Co-Living, een co-housingproject voor jongeren met een verstandelijke beperking.

Vzw Co-LIVING, een project in regie van ouders, wil vanuit een sterk samenwerkings-verband met andere partners een woonproject op maat realiseren waarin mensen met een beperking de mogelijkheid krijgen samen te leven in een eigen woning en daarbij van een reguliere en gespecialiseerde zorgondersteuning op maat kunnen genieten. De levenskwaliteit van iedere bewoner wordt hierbij centraal gesteld.

01/12

Tijdens De Warmste Week steunen wij met verschillende activiteiten Vzw Co-Living, een co-housingproject voor jongeren met een verstandelijke beperking.

Vzw Co-LIVING, een project in regie van ouders, wil vanuit een sterk samenwerkings-verband met andere partners een woonproject op maat realiseren waarin mensen met een beperking de mogelijkheid krijgen samen te leven in een eigen woning en daarbij van een reguliere en gespecialiseerde zorgondersteuning op maat kunnen genieten. De levenskwaliteit van iedere bewoner wordt hierbij centraal gesteld.

03/12

AFSPRAKEN

  • 1 persoon per tafel
  • eten en drinken kan in het Forum
  • respecteer de anderen
  • respecteer de rust en de stilte
  • hou je werkple netjes
  • VEEL SUCCES!

 

centrale bibliotheek | 3 - 21 december 2018 | tijdens de openingsuren van de centrale bibliotheek

Op maandag 10 december kan je vanaf 13u30 naar Barco (Beneluxpark 21, Kortrijk) kan je komen luisteren naar enkele West-Vlaamse bedrijven en actoren die werk maken van biodiversiteit op hun bedrijventerrein. Daarnaast wordt de Green Deal Bedrijven & Biodiversiteit voorgesteld, met nu al meer dan 160 geëngageerde partners.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.