Nieuws - meest recent

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

In september ‘17 startte de bouw- van een fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Massieven en de aard van de ondergrond verhinderen dat de aannemer de tunnel op de geplande manier kan uitvoeren. Het studiebureau en Infrabel zoeken verder naar een uitvoerbare oplossing.. De werken aan de fiets- en bustunnel in de Zandstraat hierdoor ten vroegste opstarten in het voorjaar van 2021. De bouw van de ondergrondse parking onder het Conservatoriumplein en Tolstraat en de bouw van de wegtunnel onder de Zandstraat kunnen ondanks deze stilstand wèl opstarten na het bouwverlof van 2019.

De aannemer van het Stationsproject voerde afgelopen weken bijkomende verstevigingswerken uit aan de bouwput voor de fiets- en bustunnel in de Zandstraat. Deze funderingswerken zijn klaar sinds deze voormiddag. Dit is meteen het einde van eventuele trillings- en geluidshinder voor de omwonenden voor de komende maanden.